Site icon هرموکا

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ انواع و قیمت

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیزر یکی از شناخته شده ترین روشهای از بین بردن موهای زائد است که امروزه زنان و مردان زیادی از آن استفاده میکنند. انتخاب بهترین دستگاه لیزر یکی از اصلی ترین مشخصه های انجام لیزر است که افراد به آن توجه کنند. رنگ پوست، نوع مو، مشکی یا رنگی بودن مو و تعداد جلسات مورد نیاز مواردی هستند که بعد از انتخاب دستگاه لیزر بدن آنها را مد نظر داشته باشید. در ادامه با هرموکا همراه باشید تا با چند مورد از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و آشنایی با قیمت دستگاه لیزر بدن اطلاعات کسب کنید.

لیزر موی زائد چیست؟

روشهای متعددی برای از بین بردن موهای زائد آقایان و بانوان وجود دارد. اما بهترین آنها همانی است که بدون هیچگونه عوارض و آسیب به پوست، مورا از سطح پوست جدا کرده و آثاری از خود به جا نگذارد. 

لیزر موی زائد یکی از مشهور ترین و بهترین روشهای از بین بردن موهای زائد می باشد که امروزه افراد از آن برای مو زدایی استفاده می کنند. این روش به گونه ای است که اشعه دستگاه لیزر به سطح پوست تابیده و موجب از بین رفتن پیاز موی زائد در درون پوست می شوند. حال سوال این است که آیا هر نوع دستگاه لیزر موهای زائدی برای من مناسب است؟ آیا میان دستگاههای لیزر تفاوت وجود دارد؟ آیا لیزر عوارض دارد؟ یا کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

بیشتر بخوانید: عوارض لیزر موهای زائد بدن

مزایای لیزر موی زائد

به طور کلی لیزر موهای زائد دارای مزایای بی شماری است که یکی از آنها براق شدن پوست می باشد. فراین این عمل به گونه است که لیزر به طور کامل ریشه مو را با استفاده از اشعه از بین می برد. 

تعداد جلسات مورد نیاز

به طور کلی نمیتوان گفت چند جلسه لیزر نیاز دارید! تشخیص تعداد جلسات مورد نیاز به چندین عامل بستگی دارد:

بیشتر بخوانید: لیزر CO2 کربن دی اکسید چیست؟

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه  لیزر مو دارای انواع مختلف می باشد که با توجه به نوع پوست، سال تولید؛ کارایی و اثربخشی قیمت دستگاه لیزر موهای زائد متفاوت است. برخی از شناخته ترین انواع آنها را در ادامه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

این دستگاه های شناخته شده نیز به دلیل قابلیت و مزیت هایی که دارند نیز از بهترین ها در صنعت خود به شمار می روند. سازگاری با موهای بلوند و روشن(به دلیل عدم اثر بخشی لیزر برای موهای بلوند در دستگاه های قدیمی)، سازگاری با انواع پوست روشن و تیره، سازگاری با موهای نازک و کرکی از بهترین ها هستند که می توانند موی زائد را در هر ناحیه از بدن از بین ببرند.

دایود

دایود دارای میزان جذب ملانین کمتری نسبت به دستگاه الکساندرایت می باشد و عمق بیشتری دارد اما به طور کلی دارای طول موج ۸۰۰ نانو است. این دستگاه دارای خنک کننده سطحی پوست بوده و قابلیت سازگاری آن نیز هم بی تاثیر نیست.

کندلا

میتوان گفت دستگاه الکس کندلا یکی از بهترین سیستم های خنک کنندگی و سازگاری با انواع تایپ های پوستی می باشد که دیگر نیازی به کرم ها یا لوسین ها نداشته باشید. تعداد جلسات مورد نیاز برای اثر بخشی صد در صد این دستگاه لیزر مونیز براساس تشخیص متخصص یا مرکزی که به آن مراجعه می کنید و نوع رنگ، نوع موی شما وابسته است.

الکساندرایت

دستگاه لیزر مو الکساندرایت یکی از شناخته شده ترین دستگاه ها می باشد که حداقل یک بار نام آن را شنیده اید. این دستگاه با قابلیت های بالایی نظیر قابلیت تنظیم درجه، سازگاری با انواع پوست و داشتن سیستم خنک کننده حین انجام لیزر یکی از بهترین دستگاه لیزر های بازار می باشد. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت از ۷۰۰ میلیون به بالا می باشد.

آی پی ال ipl 

آی پی ال نیز دیگر دستگاه لیزر موی زائد است که معمولا برای پوستهای روشن و موهای تیره کارآمد است. این دستگاه دارای خاصیت رفع لک های پوستی و جوانسازی آن را دارد.

آی پی ال بدون هیچگونه سوختگی، حرارت و سوزش می تواند موی زائد را از بین برده. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه باید به مرکز مورد اعتماد مراجعه نمایید. 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

به طور کلی نمی توان صد در صد یک دستگاه را عالی دانست و دیگری را نامناسب. تنوع رنگ پوست، نوع مو، محل قرار گیری موی زائد از عواملی هستند که انتخاب بهترین دستگاه و جدیدترین دستگاه لیزر را برای شما آسان تر می کند. برای مثال اگر شما فردی هستید که موهای بود یا حتی کرکی هستید، دستگاه کندلا می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. 

یا در نقطه مقابل اگر دارای موی تیره و ضخیم هستید می توانید دستگاه دایود را به عنوان بهترین دستگاه لیزر مو زائد انتخاب کنید.

قیمت دستگاه لیزر بدن

به دلیل پیچیده بودن سیستم دستگاه لیزر قیمت دستگاه لیزر بدن از قیمت پایداری برخوردار نیست.  بررسی دقیق قیمت بر اساس نوع دستگاه، سال تولید و کارایی آنها متفاوت هستند. برای مثال برخی از انواع دستگاه لیزر مو تنها مناسب استفاده در منزل بوده و از سیستم بسیار ساده ای برخوردار هستند. اما در راس آن دستگاههای بزرگتر، پیچیده رو با قابلیت های بیشتر از قیمتهای بیشتری برخوردار هستند و مناسب استفاده شخصی نخواهند بود.

Exit mobile version