Site icon هرموکا

جوانسازی واژن با لیزر چیست و چگونه است؟ {عوارض لیزر جوانسازی واژن}

عکس جوانسازی واژن با لیزر

عوارض لیزر جوانسازی واژن چیست؟ یکی از روش‌های جدید و موثر در جوانسازی واژن استفاده از دستگاه‌های لیزری است. این دستگاه‌ها با استفاده از نور لیزر، بافت‌های واژن را تحریک کرده و باعث تقویت و جوانسازی آنها می‌ شود. عمل جوانسازی واژن با لیزر بسیار سریع و کم درد بوده و نیاز به بستری شدن بیمار ندارد. این روش به دلیل اثرات مثبتی که بر روی سلامت واژن و رضایت جنسی دارد، در حال حاضر بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید: روشهای جوانسازی پوست

جوانسازی واژن چیست؟

جوانسازی واژن به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با هدف بهبود سلامت واژن و افزایش رضایت جنسی انجام می‌شود. این اقدامات شامل تمرینات کششی و تقویتی، استفاده از محصولات طبیعی یا شیمیایی، جراحی و دستگاه‌ های لیزری می‌ شود. 

هر کدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خود هستند و قبل از استفاده از هر یک باید با پزشک مشورت شود.

بیشتر بخوانید: عمل کوچک کردن سینه با لیزر

علت انجام جوانسازی واژن با لیزر چیست؟

جوانسازی واژن با لیزر به منظور بهبود کیفیت زندگی زنان از بین بردن مشکلات زناشویی است که با مشکلاتی مانند خشکی و التهاب در ناحیه تناسلی، تغییر در رنگ و بافت پوست واژن، کاهش حساسیت و درد در زمان زایمان و دیگر مشکلات مشابه پیش رو در زندگی هستند. این روش با استفاده از لیزر، باعث تحریک فعالیت سلول‌های پوستی و ترمیم بافت‌های آسیب‌ دیده می‌شود.

انواع مختلف جوانسازی واژن چیست؟

روش های جوانسازی ناحیه شرمگاهی می تواند شامل راه های جراحی و غیرجراحی باشد. تمامی این روشهای درمان بر روی فرج (قسمت بیرونی اندام تناسلی زن) و کانال واژن (جایی که دخول در حین رابطه جنسی رخ می دهد یا جایی که تامپون می گذارید) تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی مقعدی و عوارض

علاوه بر دستگاه‌های لیزری، روش‌های دیگری نیز برای جوانسازی این ناحیه وجود دارد که عبارتند از:

مزایا جوانسازی واژن با روشهای جراحی و غیرجراحی

مزیت های انجام این کار شامل موارد زیر هستند:

بیشتر بخوانید: لیزر CO2 فرکشنال چیست

عوارض

اکثر خانم ها بعد از عمل احساس درد یا ناراحتی عمومی می کنند اما می توانند بلافاصله پس از درمان به تنهایی حرکت کنند. زنان می‌توانند در عرض دو روز فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند، اگرچه باید پنج تا هفت روز از فعالیت جنسی خودداری کنند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای این روش هستند؟

هر زنی که بخواهد عملکرد و احساس لطافت قسمت های شرمگاهی خود را بهبود بخشد، کاندیدای خوبی برای انجام این روش است. کسانی که موارد مناسبی برای انجام این کار هستند، عبارتند از:

برای بیمارانی که تحت عمل لابیاپلاستی قرار می‌گیرند، یک روش کاملاً ایمن بوده که می‌تواند حداکثر نتیجه را برای زیبا جویان عزیز ارائه دهد.

Exit mobile version