هرموکا

معایب پلاژن تراپی چیست و چگونه از بین میروند؟

برای اطلاع از معایب پلاژن تراپی و همچنین برای کاهش عوارض آن کافیست در رابطه با پلاژن تراپی و اینکه عملکرد آن چگونه است اطلاعات بیشتری کسب نمایید. بدون شک همه ی ما مایل هستیم که پوست زیبا و سالمی داشته باشیم، که با بالا رفتن سن شاهد تغیراتی از جمله چین وچروک و خطوط زیر چشم و علائم کشیدگی پوست هستیم، طی این روش، دستگاه پلاژن که از امواج رادیویی تشکیل شده، از آن برای پاکسازی پوست استفاده می‌کند. پلاژن تراپی نیز دارای معایبی بوده که لازم است قبل از انجام آنها را در نظر بگیرید.

با این وجود نمیتوان افراد از انجام آن منع کرد. برای بهره گیری از این روش که بدون عمل جراحی طی جلسات متعدد میتواند شما را با آنچه که میخواهید برساند.

متخصصان پوست این روش را بی خطر و بدون هیچ گونه عوراض طولانی مدت میدانند با این روش می توان از شر رنگدانه های بیش از حد پوست که باعث تیره شدن ناحیه پوستی می شود، خلاص شد.تا اینجای مطلب ما درباره ی کارکرد پلاژن تراپی و اینکه چه کمکی میتواند به شما بکند صحبت کردیم و در ادامه از مجله سلامتی و زیبایی هرموکا سعی داریم شما را با معایب احتمالی آن آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: میکرودرمی یا میکرودرم ابریژن چیست و چه تفاوتی با هیدرودرم ابریژن دارد؟

مضرات و خطرات پلاژن تراپی

معایب پلاژن تراپی چیست و چگونه آن را باید کاهش داد؟

به طور کلی میتوان معایب پلاژن تراپی را در دسته های زیر قرار داد:

و در آخر با اینکه گفته شده پلاژن تراپی روشی موثر برای کاهش چین و چروک میدانند اما با گذشت زمان وفعال شدن عضلات صورت ، خط های صورت ممکن است برگردد.

بیشتر بخوانید: دانستنی های رفع چین و چروک صورت

مراحل انجام پلاژن تراپی

با این وجود که از معایب پلاژن تراپی حرف زدیم، اما همواره افرادی هستند این روش را کار آمد تلقی میکنند و خود را کاندید این روش میدانند چراکه پلاژن تراپی یک روش درمانی است که از پروتئین‌های خونی به نام پلاژن برای تقویت و بازسازی بافت‌های آسیب دیده استفاده می‌کنند. این روش معمولاً درمان زخم‌ های سطحی، سوختگی‌ ها، جراحات و زخم‌های فشاری استفاده می‌شود. همچنین، پلاژن تراپی ممکن است برای درمان بعضی از بیماری‌های پوستی و زخم‌های دستگاه گوارش نیز مورد استفاده قرار گیرد این روش معمولاً در زمینه‌های مختلف پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مراحل انجام پلاژن تراپی عبارتند از:

بیشتر بخوانید: پلاژن تراپی بیکینی یا واژن خوبه؟

Exit mobile version