هرموکا

چگونه بفهمیم یک پسر قصد ازدواج دارد؟ *نشانه های تشخیص*

به طور طبیعی روزانه تعداد زیادی از دختران و پسران در روابط عاشقانه قدم می گذارند. که یکی از هدف های اصلی بیشتر آنها ازدواج است. اغلب دختران این سوال را دارند که “چگونه بفهمیم یک پسر قصدش از رابطه ازدواج است؟”. که بسیار هم نکته مهمی است. اگر در یک رابطه هستید و نمی‌ دانید که آیا دوست پسرتان آینده‌ ای را در کنار شما می‌ بیند که شامل ازدواج نیز می‌ شود یا نه، چندین نشانه وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. در این مقاله از مجله سلامتی و زیبایی هرموکا تلاش کردیم، که به طور علمی به این موضوع بپردازیم.

نشانه ها و روش های تشخیص قصد یک پسر از رابطه اغلب شامل موارد زیر هستند:

بیشتر بخوانید: عشق افلاطونی چیست؟ تفاوت آن با عشق رمانتیک

۱. علاقه به گسترش رابطه در آینده

یکی از مهم‌ ترین نشانه‌ هایی که مشخص میکند مردی بخواهد با شما ازدواج کند، تمایل او به بحث در ارتباط با اتفاقات آینده است. اگر او مکرراً موضوعاتی مانند اهداف بلندمدت، خانواده یا حتی جایی که خود را در پنج یا ده سال آینده می بیند، مطرح می کند، این مورد را یک نشانه مثبت در نظر بگیرید.

نشانه هایی که باید جستجو کنید

• بحث در مورد اهداف زندگی: آیا او جایگاه شما را در برنامه های آینده خود می بیند؟ اگر طرف مقابل شما در مورد تمایل به سفر، اقامت یا بچه دار شدن صحبت می کند و شما را در این بینش های زندگی خصوصی خودش قرار داده است، این مورد نیز یک شاخص خوب به شمار می آید.

• پرسش درباره خواسته های شخصی: شریکی که واقعاً به آرزوهای شما علاقه مند است ممکن است به تعهدی طولانی مدت فکر کند.

بیشتر بخوانید: نشانه های عشق یک طرفه پسر، و دختر

۲. معرفی خانواده و دوستان

ترتیب دادن یک قرار ملاقات با خانواده و دوستان یکدیگر گامی مهم برای جدی تر کردن یک رابطه است. اگر دوست پسر شما مشتاق است شما را با افراد مهم زندگی خود آشنا کند، این نشان می دهد که برای شما ارزش قائل است و آینده ای را در کنار شما در نظر گرفته است. مانند:

بیشتر بخوانید: نشانه های رابطه سمی و ناسالم

۳. قصد ازدواج از طریق تعهد به رابطه

مردی که در مورد ازدواج با شما جدی است به روش های مختلف تعهد خود را نشان می دهد. این کارها می توانند از حمایت عاطفی گرفته تا فداکاری در اتفاقات بزرگ تر برای رابطه متغیر باشند.

شاخص های کلیدی شناخت تعهد واقعی:

۴. بحث در مورد امور مالی

مسائل مادی و مالی می تواند برای هر شخص در زندگی شخصی خودش موضوع حساسی باشد. اما صحبت درباره این موضوع برای شناخت قبل از ازدواج ضروری است. اگر دوست پسرتان در مورد اهداف و برنامه های مالی با شما صحبت می کند، می تواند نشانه ای از قصد جدی او باشد.

بیشتر بخوانید: نشانه های رابطه عاطفی سالم 

مواردی که نشان میدهند او برای تکیه گاه مالی مورد اعتماد است:

۵. قصد ازدواج از طریق اهمیت به آسیب پذیری عاطفی

اگر بخواهیم درباره نقش آسیب پذیری در روابط صحبت کنیم، باید بگوییم که آسیب پذیری عاطفی کلید ایجاد یک پایه قوی برای هر رابطه است. اگر دوست پسر شما درباره احساسات، ترس ها و رویاهای خود صحبت کند، نشان دهنده سطح اعتمادی است که برای تعهدات طولانی مدت به شما دارد.

رعایت یک سری از موارد در این مواقع مهم است:

۶. ابراز محبت و عشق

زبان عشق را یاد بگیرید و سعی کنید در روابط با نزدیکانتان از آن استفاده کنید! حرکات محبت آمیز چه بزرگ و چه کوچک می توانند نشانه های مهمی از احساسات یک مرد نسبت به شما باشند.

نکات زیر را در ابراز محبت و علاقه در نظر بگیرید:

۷. تشخیص قصد ازدواج از طریق فداکاری کردن

مردی که در مورد ازدواج با شما قصدش جدی است اغلب برای این رابطه فداکاری می کند. فداکاری در رابطه می تواند به معنای اولویت دادن به نیازهای خود بر نیازهای خود یا مصالحه برای خوشبختی شما باشد.

نشانه های گذشت کردن در رابطه عبارتند از:

۸. برنامه ریزی مشترک برای آینده

اگر او به طور مداوم و با به خواست خودش شما را در برنامه ریزی فعالیت ها یا رویدادهای آینده مشارکت دهد، نشان می دهد که او شما را بخشی از زندگی خود می بیند که در حال پیشرفت است.

برای دقت بهتر و تشخیص درست در این مورد موارد زیر را در نظر بگیرید:

۹. احترام گذاشتن به فردیت شما

یکی از مواردی که اهمیت بسیاری دارد، تعادل بین با هم بودن و استقلال میباشد. یک رابطه سالم به هر دو شریک اجازه می دهد تا شخصیت خود را حفظ کنند و در عین حال به یکدیگر متعهد باشند. اگر دوست پسر شما به استقلال شما احترام می گذارد و رشد شخصی شما را تشویق می کند، نشانه خوبی است.

ممکن است این کارها را برای حمایت عاطفی در رفتار او ببینید:

۱۰. صحبت مستقیم درباره ازدواج 

گاهی اوقات بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا پسری می خواهد با شما ازدواج کند این است که مستقیماً از او بخواهید. البته قبل از مطرح کردن این موضوع بهتر است به اندازه کافی نسبت به او شناخت داشته باشید. اگرچه این رفتار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما ارتباط باز برای هر رابطه ای حیاتی است.

چگونه می توان به این موضوع نزدیک شد؟

Exit mobile version