Site icon هرموکا

آبلیمو برای جلوگیری از بارداری؛ بعد از ریختن اسپرم + تزریق آبلیمو در واژن

جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با آبلیمو

آیا جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با آبلیمو امکان پذیر است؟ اگر به دنبال یک روش طبیعی و کاملا بی خطر برای پیشگیری از بارداری هستید در ادامه این مطلب از مجله سلامتی هرموکا با ما همراه باشید تا انواع روشهای طبیعی و غیر طبیعی پیشگیری از بارداری را بررسی نموده و بهترین آن را به شما معرفی نماییم.

قطعی ترین روش جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم آبلیمو است؟

خیر! اگر بخواهیم بهترین روش پیشگیری از بارداری را در نظر بگیریم، باید گفت استفاده از کاندوم بهترین روش است. چراکه روشهای طبیعی از ریسک بالا و روشهای غیر طبیعی از عوارض زیادی برخوردار هستند. بنابراین کاندوم شیوه ای کم خطر میباشد که برای طرفین ضرر چندانی ندارد همچنین ریسک بارداری در این روش بسیار کمتر است سایر روشهاست. پس در نتیجه آبلیمو، جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با زعفران، انواع دارو و قرص ها را فراموش کرده و به دنبال یک روش کم خطر اما موثر باشید.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با زعفران

انواع روشهای پیشگیری از بارداری

پیشگیری از بارداری یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از زوجین انواع آن را امتحان کرده اند. بارداری یک مسئله بسیار جدی است که می بایست طی یک برنامه ریزی و وجود شرایط مورد نیاز اتفاق بیفتد. بنابراین پیشگیری از بارداری حین رابطه جنسی نیز فرایند قابل توجهی به شمار می رود. امروزه راه های پیشگیری از بارداری حتی پس از ریخته شدن اسپرم امکان پذیر است که برخی از آنها را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: چطور تلخی آبلیمو را بگیریم؟

طبیعی 

روشهای جلوگیری از بارداری به صورت طبیعی شامل همه روشهای طبیعی چه بسا از عدم تخلیه اسپرم داخل واژن یا حتی نواحی اطراف آن و عدم استفاده از هرگونه دارو یا قرص شیمیایی به شمار می رود. این روش یک شیوه پر چالش است که ممکن است گاهی با شکست مواجه شود. بنابراین برای بهتر و قطعی تر شدن نتیجه آن می توان از انواع کاندوم مردانه و زنانه استفاده نمود. کاندوم ها وسیله ای برای پیشگیری از انتقال انواع ویروس، بیماری جنسی و اسپرم بوده که استفاده از آن برای همه افرادی که دارای فعالیت جنسی دارند ضروری است.

بیشتر بخوانید: روشهای پیشگیری از بارداری

جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با آبلیمو

استفاده و جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با آبلیمو نیز یکی دیگر از روشهای طبیعی برای از بین بردن اسپرم می باشد اما باید این نکته را به خاطر داشت که استفاده از این روش چندان موثر نبوده و چالش استفاده از همواره همراه شما خواهد بود. نحوه استفاده از آبلیمو نیز به دو صورت استعمال آن  و شستشوی ناحیه با آبلیمو و همچنین نوشیدن مقدار قابل توجهی از آن است.

زعفران

دم کرده زعفران نیز از سایر روشهای طبیعی می باشد که به منظور پیشگیری و سقط جنین در مراحل بسیار ابتدایی بارداری می توان از آن استفاده نمود. اما به این نکته توجه داشته باشید که در صورتیکه بارداری شما تایید شد؛ سقط آن کار درستی نبوده و حتی ممکن است خطرات جدی برای سلامتی مادر به همراه آورد.

غیر طبیعی

روشهای غیر طبیعی برای پیشگیری از بارداری نیز شامل تمامی روش هایی از جمله استفاده از دستگاه های ضد بارداری در بدن خانمها، استفاده از قرص های ضد بارداری یا اورژانسی و… می باشد. این روش چندان مناسب نبوده و در طولانی مدت ممکن است عوارض جدی به همراه داشته باشد. 

قرص ضد بارداری

قرص هی ضد بارداری در انواع مختلف و بازه زمانی که پزشک برای بیمار تجویز می کند (معمولا ۲۱ روزه ) مورد استفاده قرار گرفته و با تاثیر بر نحوه تخمک گذاری از بارداری فرد جلوگیری می کند.( البته به این نکته توجه کنید اگر قصد جلوگیری از بارداری با این قرص ها را دارید، می بایست حداقل دو هفته از مصرف مداوم آن گذشته باشد.)

قرص اورژانسی

قرص های اورژانسی که برای پس از ریخته شدن اسپرم مورد استفاده قرار میگیرند از رایج ترین روشهای جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم  میباشد که می توان از آن استفاده نمود. اما باید بدانید استفاده از این دارو ۱ الی ۲ بار در سال موثر بوده و مصرف بی رویه آن هم از عدم اثر بخشی و هم از عوارض جانبی برای بانوان برخوردار خواهد بود. 

آ یو دی

آ یو دی نیز یک دستگاه پلاستیکی می باشد که درون دستگاه تناسلی و بین رحم قرار می گیرد که مانع ورود اسپرم به درون رحم شده و مانع از بارداری می گردد. 

Exit mobile version