Site icon هرموکا

مزایای تتوی خط چشم دائم چیست؟

مزایا تتوی خط چشم دائم

مزایای تتوی خط چشم دائم چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کشیدن خط چشم تاتو زیبایی چشم ها را دوبرابر میکند ولی برخی از بانوان مهارت کشیدن خط چشم را ندارند. اکثرا نمیتواند خط چشم متقارنی برای هر دو چشم بکشند، به همین دلیل تمایل به داشتن خط چشم دائمی دارند و از تکنیک تتو خط چشم دایمی استفاده می کند. ماندگاری تاتو خط چشم خوب برای افرادی که چشمان درشت،گود رفته، ریز، چشمانی با قرنیه بزرگ، چشمانی با فاصله زیاد یا نزدیک به هم و گرد دارند، مناسب می باشد. ولی نمیتوان یک فرم خط چشم را برای همه مدل های چشم اجرا کرد. برای انتخاب فرم مناسب بهتر است مدل ابرو هایتان هم در نظر بگیرید و با مستر باتجربه ای مشورت کنید.

تتو خط چشم ظریف با ماندگاری و دوام بالا با بهترین مواد تا سال ها شما را از آرایش کردن مدام رها می سازد. همچنین خدماتی همچون بن مژه و تخلیه کمدون باعث می شوند تا مشکلات پوستی رفع شوند. نظرات در مورد تاتو خط چشم و تجربیات آنها می تواند خیال شما را درباره موضوع راحت کند. از جمله این مشکلات می توان به منافذ باز، چین و چروک، کدر بودن پوست، آکنه ها و جوش ها اشاره کرد. مراقبت بعد از تاتو خط چشم نقش مهمی در نتیجه نهایی و فرم چشم های شما دارد.

بیشتر بخوانید: عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد بدن

کیفیت انجام این خدمات

کیفیت انجام این خدمات را می توانید از مشتریان پیشین مرکز زیبایی پرس و جو کنید. در ارتباط با تاتو چشم سوالات گوناگونی از جمله تغییر رنگ یا میزان ماندگاری تاتو وجود دارد. در پاسخ باید بگوییم زیبایی فرم خط چشم، تغییر نکردن رنگ خط چشم و ماندگاری آن تماما بستگی به مهارت تاتوکار و موادی دارد که استفاده می کند و میزان هزینه تتو خط چشم دارد. قیمت خط چشم دائمی نیز بر اساس مهارت پیگمنتر تعیین می شود.  یک تتو چشم عالی بستگی به موارد زیادی دارد. از جمله این موارد می توان به عمق تاتو، مارک جوهر تاتو، مهارت تاتو کار، نوع پوست و عوامل محیطی اشاره کرد. همانطور که میدانید قلم ها و جوهر های متفاوتی برای انجام تاتو ابرو یا تتو خط چشم وجود دارد.

همینطور باید از ابزارهای مناسبی استفاده شود تا فرد مجبور به انجام پاک کردن تاتو ابرو یا تاتوی خط چشم نشود. مدل تاتو خط چشم جدید باید با حالت چشمان شما نیز هماهنگی داشته باشد. تمامی موارد ذکر شده بستگی به انتخاب سالن زیبایی دارد. سالن زیبایی مریم حمزه ای با استفاده از مسترهای حرفه ای تمامی خدماتی آرایش دائم از جمله تاتو ابرو، تتو خط چشم، لیفت و لمینت مژه و غیره را با استفاده از باکیفیت ترین مواد و به روزترین تکنیک های دنیا به مشتریان عزیز ارائه می دهد. عوامل موثر در ماندگاری تاتوی خط چشم تنها محدود به کیفیت ماده اولیه نیست بلکه میزان مراقبت شما بعد از تتو نیز اهمیت دارد.

Exit mobile version