هرموکا

معرفی بهترین برند کرم پودرهای ۲۰۲۴

استفاده از یک کرم پودر خوب پایه اساسی برای هر آرایش تمیز و شیک است. کرم پودرها نقش مهمی در پوشاندن لک و جوش صورت و هرگونه ناهمواری های پوستی دارند. در صورتی که از بهترین برند کرم پودر استفاده کنید، صورت شما به بهترین حالت ممکن کاور شده و آرایش به زیبایی روی صورت می نشیند. در این مقاله از مجله سلامتی و زیبایی هرموکا، به بررسی بهترین برند کرم پودرهای سال ۲۰۲۴ در دنیا می پردازیم.

بیشتر بخوانید: فواید استفاده از کرم پودر

بهترین کرم پودرها چه ویژگی دارند؟

به طور کلی می توان گفت که یک کرم پودر خوب باید مستقیماً روی پوست خوابیده و به طور کامل ترکیب شود. ترکیب کردن آن با پوست باید آسان باشد. فونداسیون یا همان کرم پودر باید با قوام یکدست روی پوست مالیده شود و در پوست فرو برود نه اینکه فقط به اطراف پخش شود بدون اینکه طبیعی به نظر برسد. 

به طور کلی بهترین کرم پودر باید دارای ویژگی های زیر باشد:

بیشتر بخوانید: عوارض مزووایت صورت

۱.بهترین کرم پودر ۲۰۲۴ با پوشش یک دست (نارس NARS)

بهترین کرم پودر 2024 با پوشش یک دست (نارس NARS)

NARS Light Reflecting Advanced Skin Care Foundation دارای فرمول مایع سبک وزنی است که پوشش متوسط و سبکی را ارائه می دهد. ۹۰% مصرف کنندگان از این کرم پودر ادعا دارند که کرم پودر نارس پوشش عالی دارد که به راحتی ایجاد می شود. فونداسیون در ۳۶ طیف رنگی متناسب با پوست از روشن تا تیره، با گزینه هایی برای رنگ های گرم، سرد و خنثی به فروش می رسد.

با این حال، فرمول کرم پودر نارس NARS به گونه ای ساخته شده که برای کمک به تقویت سد رطوبتی پوست و پپتیدهای کاکائو و خار مریم برای مقابله با اثرات منفی عوامل استرس زای محیطی مانند نور آبی موثر است. به این ترتیب، این کرم به محافظت و تغذیه پوست کمک می کند.

بهترین نکته درباره کرم پودر نارس این است که به بسیار سبک است و آن را روی صورت خود حس نمیکنید. به سرعت خشک می شود و پوست را در یک لحظه درخشان می کند. 

بیشتر بخوانید: مزووایت یا کرم پودر دائم چیست

۲. بهترین کرم پودر ۲۰۲۴ از نظر قیمت (لورال پاریس L’Oréal Wear)

پایه ساختار لورآل پاریس Infallible Fresh Wear 24HR به دلیل قوام اصولی و توانایی آن در خشک شدن سریع و در عین حال قادر به ترکیب شدن برای پوشش یکپارچه، یکی از بهترین عملکردهای متخصصان پوست دنیا در سال ۲۰۲۴ میباشد. بعلاوه، روی پوست خط ننداخته و از چروک پوستی جلوگیری میکند.

از نظر بافت پوششی، سبک است و خیلی غلیظ نیست. برای کسانی که علاقه به کرم پودرهای کاملا مات دارند، باید بدانید که کرم پودر لورال نیمه مات است و درخشندگی مناسبی روی پوست دارد.

این کرم پودر که در ۴۰ طیف رنگی به فروش می رسد، علاوه بر ایجاد رنگ پوست یکنواخت، دارای SPF 25 محافظت در برابر آفتاب نیز می باشد. (اگرچه، متخصصان پوست حداقل SPF 30 را توصیه می کنند). در نتیجه نمیتوان آن را به عنوان ضدآفتاب استفاده کرد.

۳. بهترین کرم پودر ۲۰۲۴ با بافت سبک (Ilia Super Serum Skin Tint)

اگر هدف شما پوششی درخشان و طبیعی است، “کرم پودر ایلیا سوپر سروم” مایع سبک وزن ضروری است. فونداسیون ILIA Super Serum Skin Tint SPF 40 در ۳۰ طیف رنگی به فروش می رسد. که همگی دارای مزایای مراقبت از پوست هستند که مدل معروف تیلور هیل آن را تایید کرده است. این فرمول سبک وزن و نسبتاً نازک است، مانند سرم، همانطور که تبلیغ می شود. علاوه بر ایجاد پوششی با ظاهر طبیعی، این فونداسیون ترکیبی پوست را با ترکیبی از اسکوالان آبرسان، صاف کننده نیاسینامید و اسید هیالورونیک احیا می کند. علاوه بر این، به علت اکسید روی موجود در آن، تا محافظت SPF 40 را ارائه دهد، بنابراین به عنوان محافظ نور خورشید نیز عمل می کند.

۴. بهترین کرم پودر با کاور معمولی و متوسط (Lancôme Teint Ultra 24H)

به نقل از instyle.com:

This liquid foundation has the perfect consistency—it’s not too watery and not too thick—and it feels weightless on the skin.

این فونداسیون مایع قوام کاملی دارد – نه خیلی آبکی و نه خیلی غلیظ – و روی پوست احساس بی وزنی می کند.

Lancôme Teint Idole Ultra 24H Long Wear Mate Foundation ادعا می کند که یک زیرسازی پوشش دهنده کامل دارد. اما وقتی از صبح تا شب آن را بزنید، متوجه خواهی شد که در واقع یک گزینه عالی برای پوشش متوسط و استفاده روزانه ​​است. در صورتی که نیاز به پوشانندگی بالاتری داشتید، می توانید لایه اضافه تر به پوستتان بزنید. اما ممکن است در این صورت کمی احساس سنگینی در طول روز داشته باشید.

از نظر لجستیکی، فونداسیون که در یک بطری شیشه ای مات و بلند قرار دارد، در ۴۳ رنگ مختلف از روشن تا تیره فروخته می شود. 

کرم پودر لانکوم تینت اولترا قابلیت پوشاندن برخی خطوط ریز و چروک ها را نیز دارد.

۵. بهترین کرم پودر ۲۰۲۴ با کاور بالا (Charlotte Tilbury Airbrush)

کرم پودر شارلوت تیلبری مدل flawless بسیار ریز آسیاب شده که مانند ترمه روی پوست شما احساس می‌شود و خطوط و عیوب را محو می‌کند تا احساس ملایمی داشته باشید. تهیه شده از روغن بادام شیرین و موم گل رز به افزایش نرمی و رطوبت پوست کمک می کند. این محل اقامت من در تمام طول روز است، بدون وزن، با پوشش کامل فرمول SCIENCE + COLOR با روکش طبیعی مات و جلوه فوری ایر براش.

این کرم پودر حاوی ترکیبات آبرسان، ضد پیری و ضد آلودگی است. به طور کلی می توان گفت که ساختار آن بر پایه آب و روغن های طبیعی برای پوست است. کرم پودر فالس شارلوت تیلبری در ۴۴ طیف رنگی متناسب با انواع پوست موجود است.

Exit mobile version